Gwarancja


Każdy kupiony produkt  posiada gwarancje producenta.

Informacja o gwarancji znajduje się w opisie przedmiotu.


Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty były jak najwyższej jakości.

W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.


 

1. Na zwrot zamówionych towarów bez podania przyczyny klient ma 14 dni od dnia odebrania przesyłki.

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

 

[ADRES SPRZEDAJĄCEGO]

 

Ja [IMIĘ, NAZWISKO KUPUJĄCEGO] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [NAZWY KUPIONYCH PRZEDMIOTÓW], numer oferty w Allegro [NUMER].

Data zawarcia umowy to [DATA], data odbioru przedmiotów [DATA].
Imię i nazwisko: [IMIĘ I NAZWISKO KUPUJĄCEGO]
Login Allegro: [LOGIN KUPUJĄCEGO]
Adres: [ADRES KUPUJĄCEGO]
Data: [DATA ODSTĄPIENIA OD UMOWY]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

 

 


2. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zakupionego towaru pod adresem email: netbay24@onet.pl, lub w formie pisemnej na adres firmy.
Okres gwarancji każdego towaru podany jest na aukcji.

 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
-Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego.
-Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji.
-Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego.
-Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

 

3. O odstąpieniu od umowy lub reklamacji zakupionego towaru możesz poinformować nas mailem, wypełniając formularz online lub składając oświadczenie na piśmie.

 

 

4. W przypadku zwrotu lub reklamacji zamawianego towaru zwracamy klientowi całą kwotę widniejącą na paragonie. Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie klienta.
W przypadku gdy towar dojdzie uszkodzony w transporcie lub od nowości zawiera wady fabryczne odbieramy od klienta towar na nasz koszt a klient nie ponosi żadnych kosztów związanych z wymianą na nowy lub zwrotem towaru.

 

 

5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji skontaktujemy się z kupującym z prośbą o uzupełnienie niezbędnych danych.

 

 

6. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej formie.

 

 

7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

.

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Copyright netbay24.pl 2010
Sklep internetowy Shoper.pl